Semoga Ia Mengukir Senyuman...

Semoga Ia Mengukir Senyuman...
Karya-karya Nazrie Haslieanie

Saturday, June 28, 2014

Rifqi? Siapa Itu Rifqi?

Hahaha... saspen tajuk saya pada kali ini kan? Sebenarnya, selain Rifqi di alam nyata iaitu sepupu kesayangan saya, sebenarnya ia merupakan nama watak dalam buku terbaharu saya iaitu "Rifqi Di Dunia Nyum-nyum". Pada mulanya tajuk ini dicadangkan sebagai "Pengembaraan Nyum-nyum" namun ditukar atas nasihat penerbit. Begitu juga nama watak yang dicadangkan telah menimbulkan kekeliruan Puan Editor. Tapi, saya baik-baik saja menerima pandangan. Inikan demi kebaikan... Jangan bersikap mendabik dada kerana kita tak tahu apa yang telah dirancang oleh pihak penerbit. Buku ini menemui "peminat" sekitar bulan Mac. Belum cetak lagi kawan-kawan sudah "cop" dan mahu beli. Saya sangat terharu. Dan saya juga kali ini sudah berani buat promosi dan jual buku sendiri. Saya berikan hadiah (sebagai penghargaan) kepada pembeli terawal. Rasa seronok pula melalui pengalaman baharu jual buku sendiri. Yang saya fikirkan bukan pulangan tapi sokongan kawan-kawan tu buat saya sangat terharu. Di sini saya "tampalkan" beberapa gambar yang berkaitan dengan buku Rifqi tersebut.
- Kulit hadapan buku Rifqi -
- Sepuluh pembeli utama yang bertuah -
- Inilah hadiahnya... kecil tapi bermakna... yang penting ikut tema buku... :-) -

No comments:

Post a Comment