Semoga Ia Mengukir Senyuman...

Semoga Ia Mengukir Senyuman...
Karya-karya Nazrie Haslieanie

Monday, June 9, 2014

Lama Menyepi...

Sekali lagi, saya menyepi. Pada kali ini terlalu lama malah sangat lama. Ya, alasannya juga masih sama. Saya kesibukan. Sekarang bertambah sibuk kerana mempromosi sendiri dan juga menjualnya kepada rakan-rakan terdekat. Buku apa? Ya, buku baharu sayalah! Pada tahun ini ada dua buah buku baru (mungkin tiga atau empat? Upppsss...) itu masih lagi belum pasti dan saya tidak akan seenaknya berbicara jika sesuatu hal itu belum pasti dan sahih. Kena sah! dulu barulah saya akan mengiakannya. Semoga saya bertambah rajin mengemaskini blog dan luangkan banyak masa untuknya. Pada masa yang sama saya juga perlu siapkan beberapa manuskrip untuk beberapa buah rumah penerbitan. Semoga semuanya berjalan lancar dan segala rintangan dapat dihadapi dengan ketenangan. Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment