Semoga Ia Mengukir Senyuman...

Semoga Ia Mengukir Senyuman...
Karya-karya Nazrie Haslieanie

Wednesday, October 13, 2010

Bertukar! Beep...beep...beep

A, ha! Wajah blog saya sudahpun bertukar...
Lebih mudah dibaca, bukan? He...he...he...

Jika kawan-kawan perasan, mengapakah saya meletakkan gambar buku-buku Roald Dahl?
Sebenarnya, Roald Dahl adalah penulis kegemaran saya. Set buku Roald Dahl ini saya beli untuk koleksi saya dan pada masa yang sama, mungkin dapat memberikan idea-idea penulisan kepada saya.
Bagi saya, beliau adalah seorang penulis yang sangat luar biasa. Jika mahu tahu dimanakah luar biasanya Roald Dahl ini, kawan-kawan kenalah baca buku-bukunya! Nanti jika ada masa, saya pasti akan mengulas beberapa buah buku hasil penulisan beliau di sini ya! (^^,)V

No comments:

Post a Comment