Semoga Ia Mengukir Senyuman...

Semoga Ia Mengukir Senyuman...
Karya-karya Nazrie Haslieanie

Wednesday, December 21, 2011

Suasana Sepi...

Malam ini saya tidur agak awal. Namun saya terjaga pada pukul 2.30 pagi tadi tatkala teringatkan sesuatu hal yang masih belum saya sempurnakan. Suatu impian, suatu azam yang saya tanamkan tapi masih tidak bercambah hasilnya.

Sedar tak sedar sudah hampir dua bulan saya tidak menulis apa-apa di sini. Juga tidak menulis novel atau cerita kanak-kanak lain. Sedangkan perancangan ada saya buat. Tunggu masa untuk berjuang saja. Saya terlalu sibuk barangkali.

Tiada topik yang ingin saya kupas pada waktu-waktu begini walaupun banyak hal yang bergelodak di dalam jiwa. Hal bayaran yang masih belum dilunaskan sang penerbit, surat perjanjian masih tidak dihantar posmen (atau lebih tepat kerana penerbit masih belum menyediakannya buat saya, soal manuskrip yang mendapat maklum balas yang sedikit sebanyak membuatkan saya malas mengambil tahu lebih lanjut mengenainya,tentang status buku yang masih meragukan. Sudah dicetak, sedang dicetak atau memang tidak dicetak! Tentang banyak perkara lain yang masih juga membuatkan saya gusar sekaligus membuat banyak pertikaian. Hmm...entahlah!
Malam ini suasananya sepi. Yang pasti, tiada kena mengena dengan entri saya pada kali ini. Jumpa lagi! (^^,)V

1 comment: