Semoga Ia Mengukir Senyuman...

Semoga Ia Mengukir Senyuman...
Karya-karya Nazrie Haslieanie

Saturday, April 9, 2011

Selamat Datang 'Anak' Keduaku



Hari ini, saya berkesempatan ke Kedai Buku Popular dan menjengah-jengah kalau-kalau Ku Juga Punya Hati (KJPH) ada di sana. Alhamdulillah, ‘anak’ saya yang kedua ini memang berada di rak buku-buku baharu. Lega dapat memegang dan menyentuh ‘anak’ dengan tangan sendiri. Tidak lagi ‘mencintai’ dari jarak jauh seperti sebulan yang lalu. Saya agak sibuk untuk update blog ini. Sepatutnya saya ‘meraikan’ ulang tahun pertama blog saya ini pada Mac yang lalu. Tapi tidak mengapalah kerana masih belum terlambat...hehehehe...jadi, marilah kita berdoa kepanjangan hayat blog ini akan berkekalan adanya..huuuuu...(^^,)V.



-KJPH ada di rak buku-



-Paksaan terhadap sahabat saya untuk menjadi model 'pembaca' setia buku saya berhasil jua..hahaha-

No comments:

Post a Comment