Semoga Ia Mengukir Senyuman...

Semoga Ia Mengukir Senyuman...
Karya-karya Nazrie Haslieanie

Friday, February 18, 2011

Syukur...Alhamdulillah...

Alhamdulillah...syukur...syukur...ingin saya ucapkan berkali-kali kalimat suci ini. Pada hari ini saja saya mendapat 'khabar' yang membuat saya sangat-sangat teruja. Betapa bersyukur dan gembira tidak terhingga. Cukup sekadar memandangnya dan belum lagi memegangnya...Alhamdulillah...akhirnya ia ada di situ dan bakal ada di tangan saya kelak. Insyaallah, moga-moga Allah permudahkan segala urusan. Terima kasih ya Allah...terima kasih jua buat sifu saya yang sudi mengedit, buat rakan-rakan yang 'meminjamkan' bahu mereka di saat saya berduka dan berkongsi rasa dengan saya...

Antara berita gembira yang saya peroleh> pertama, khabar daripada puan editor itu, manuskrip saya OK dan boleh teruskan perjuangan..manakala satu khabar lagi...lihatlah update terbaru ya!*terlampau seronok ni...hehehehe (^^,)

No comments:

Post a Comment