Semoga Ia Mengukir Senyuman...

Semoga Ia Mengukir Senyuman...
Karya-karya Nazrie Haslieanie

Sunday, August 7, 2016

Karya 2016

Jika diikutkan, sasaran saya pada tahun ini ialah 10 buah buku diterbitkan. Namun, semua itu hanyalah perancangan sahaja. Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, dua buah buku sudahpun ditangguh penerbitannya pada tahun hadapan. Begitu juga buku kanak-kanak saya yang sepatutnya pada tahun ini, dianjak juga ke tahun depan. Positifnya, tahun hadapan saya masih ada buku baharu. Cuma jangan dianjak lagi tempohnya sudahlah! Tak sanggup rasanya.

Pada tahun ini, karya yang tidak dirancang langsung ialah buku antologi puisi (yang masih belum saya tuntut). Sesuatu yang baharu juga tu sedangkan saya tak pandai tulis puisi. Jika berkelapangan, saya kongsi puisi-puisi itu di sini nanti. Untuk hari ini, saya persembahkan karya-karya saya yang sudahpun terbit pada tahun ini dan bakal terbit tidak lama lagi. 

***Antologi Sedetik.doc***


*** Antologi Cerpen Untukmu Ibu***

 ***Antologi Puisi Bahtera Peradaban***

 ***Antologi Cerpen Sarkas II***

***Antologi Cerpen Cupcakes***

Masih ada 5 bulan dalam tahun 2016 ini untuk saya merealisasikan impian saya itu. Diharapkan impian 10 buah buku itu bakal menjadi nyata. Insya-Allah... amin... 

No comments:

Post a Comment