Semoga Ia Mengukir Senyuman...

Semoga Ia Mengukir Senyuman...
Karya-karya Nazrie Haslieanie

Friday, January 28, 2011

Cuti! Cuti! Cuti!

Wah, seronok ya dapat bercuti! Walaupun saya akan bercuti panjang, namun sudah saya rancang percutian saya nanti agar tidak saya penuhi dengan mengkaji bebola mata saya sahaja. hehehe...

Perkara pertama yang akan saya gunakan untuk memanfaatkan cuti saya adalah menyiapkan beberapa manuskrip yang sepatutnya saya siapakan sebelum Februari menjelma [Oh, tidak! Teruklah saya 'dibelasah' oleh rakan-rakan saya nanti kerana tidak berjaya menyiapkan kerja atau manuskrip yang sepatutnya.

Sudahlah cik puan editor meminta saya menyiapkan manuskrip yang lagi satu tapi tidak disiapkan juga. Bangkitlah Nazrie!...Macam mana hendak maju jika begini sikapnya!
Bila difikir-fikirkan kembali, berjayakah saya menyahut cabaran rakan-rakan saya untuk menghasilkan sepuluh buah buku dalam tahun ini [wow, bukan sedikit ya!].



Moga-moga saya kuat semangat...berusaha! berusaha!

No comments:

Post a Comment